eBOK - jak założyć konto

Aby  samodzielnie założyć konto w e-BOK (elektroniczne Biuro Obsługi Klienta), potrzebny jest aktywny adres skrzynki email (do komunikacji systemu eBOK z Klientem, na nią będziemy wysyłali wiadomości aktywacyjne) oraz jedną z trzech ostatnich faktur na wodę/ścieki (numer faktury oraz kwota brutto będzie potrzebna do autoryzacji).

W celu zarejestrowania się w eBOK należy:

  1. Wejść na stronę internetową eBOK: https://ebok.wodkan.pl/Chojnice,
  2. Kliknąć link "Rejestracja",
  3. Podać w formularzu zgłoszeniowym (Rejestracja nowego użytkownika - krok 1):
     - Login - Kod Nabywcy z faktury;
     - Email - adres skrzynki e-mail;
     - kod z obrazka
    i kliknąć link "Potwierdź". Na adres email zostanie przesłany kod jednorazowy. 
  4. Podać w formularzu zgłoszeniowym (Rejestracja nowego użytkownika - krok 2)
     - Kod jednorazowy - kod otrzymany w wiadomości e-mail;
     - NazwiskoImię/Nazwę, NIP - dane z faktury;
     - Nr faktury (1 z 3 ostatnich) - dane z faktury;
     - Kwota brutto - dane z faktury;
  5. Zaznaczyć checkbox "Czy chcesz otrzymywać faktury w postaci elektronicznej?" - czym Klient wyraża zgodę na otrzymywanie faktury elektronicznej z jednoczesną rezygnacją z otrzymywania faktur papierowych.
    Zgodnie z zaakceptowanym Regulaminem, powyższą zgodę Klient może wycofać, rezygnując z faktury elektronicznej, wracając do otrzymywania faktury papierowej.
    UWAGA: faktura elektroniczna posiada taką samą wartość prawną, jak dokument w formie papierowej!
  6. Zapoznać się z treścią Polityki prywatności,
  7. Zapoznać się z treścią Regulaminu eBOK,
  8. Zaznaczyć checkbox "Akceptuję politykę prywatności i regulamin EBOK" - czym Klient wyraża zgodę na warunki świadczenia uslugi eBOK,
    i kliknąć link "Potwierdź". Jeśli wszystko wprowadzono poprawnie - na adres email zostanie przesłane hasło tymczasowe z instrukcją pierwszego logowania, co zostanie potwierdzone komunikatem.
  9. Kliknąć "OK",
  10. Wprowadzić w otwarte okno logowania:
     - Login - (Kod Nabywcy z faktury)
    oraz
     - Hasło - otrzymane w wiadmości e-mail.
    Jeśli wszystko wprowadzono poprawnie - otworzy się okno pierwszego logowania. W nim należy zmienić tymczasowe hasło na własne, spełniające wymagania bezpieczeństwa,które są w oknie opisane. Po wprowadzenu wymaganych danych, należy kliknąć "Zapisz".
    Jeśli wszystko wprowadzono poprawnie - otworzy się okno eBOK, z komunikatem informującym o pomyślnej zmianie hasła.
  11. Kliknąć "OK" - proces rejestracji w eBOK i tworzenia konta zakończony!