Uruchomienie eBOK - Elektronicznego Biura Obsługi Klienta

Szanowni Klienci

wychodząc naprzeciw Waszym oczekiwaniom, myśląc o Waszej wygodzie, aby usprawnić zarządzanie fakturami oraz przyspieszyć kontakt z nami, uruchomiliśmy Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK). Od teraz każdy nasz Klient posiadający dostęp do internetu oraz adres email, może cieszyć się bezpłatnym dostępem do faktur 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Logując się do swojego konta, użytkownik eBOK zyskuje:

  • bieżący podgląd salda rozrachunków;
  • dostęp do faktur elektronicznych (pliki pdf), ich terminów płatności oraz do archiwum faktur wystawionych;
  • dostęp do historii płatności;
  • prosty i wygodny sposób na kontrolowanie należności za usługi dostawy wody i/lub odprowadzania ścieków;
  • możliwość podawania stanu wodomierza;
  • wgląd w historię odczytów wodomierza oraz alarmów z nakładki radiowej (np. wyciek wody) - jeżeli już ją zamontowano;
  • możliwość przeglądania danych zawartych umów (data zawarcia, numer, numery wodomierzy, itp); 
  • wygodny kontakt z Biurem Obsługi Klienta GZGK za pomocą formularza kontaktowego;
  • oszczędność czasu i wygodę obsługi.

Jak samodzielnie założyć konto w eBOK? Kliknij tu aby zarejestrować się w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta  GZGK.

Korzystanie z eBOK odbywa się w bezpiecznym, szyfrowanym połączeniu z internetem, dzięki temu podawane w czasie rejestracji dane oraz przeglądane w eBOK informacje są bezpieczne i niedostępne dla niepowołanych osób.